понедельник, 3 декабря 2012 г.


Модуль 11. "Рефлексія"

З усього того, чому я навчався  на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде колективна робота над проблемою, опанування нових навичок спільної роботи, обробки та пошуку інформації. Ознайомлення з процесом навчання який відбувається засобами проектної діяльності.

Модуль 10 "Рефлексія"

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме
Яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб. Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора.
Яким чином я можу використовувати комп’ютерні технології для підтримки процесу самостійного навчання учнів.
Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.

суббота, 1 декабря 2012 г.


Модуль 9. Рефлексія.


В цьому модулі ми дізналися як диференціювати навчальне середовище і створити шаблони завдань і оцінювання для учнів з різними навчальними потребами.

Модуль 8. "Рефлексія"



Основні запитання Модуля:
Як створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання?
Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту?

Для того, щоб контролювати процес навчання потрібно тримати контроль над процесом засвоєння матеріалу. Важлива роль покладається на розуміння матеріалу учнем. З цією метою однією з форм контролю вивченого матеріалу пропоную ананімне  електронне тестування в процесі вивчення теми. Для вчителя буде кориснем визначити питання, на які варто звернути увагу.

Модуль 7. "Рефлексія"

В цьому модулі я створив учнівський блог, за адресою  informatuka1980.blogspot.com
як зразок для створення власних блогів в майбутньому учнями. Планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає:
- відповідей на основні запитання;
- демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями;
- демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
- зв’язків із реальним світом, життям учнів;
- відповідного та ефективного використання ІКТ.

пятница, 30 ноября 2012 г.


Модуль 6. Рефлексія



Особливість модуля полягала в тому, щоб використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва і для покращення власного викладання та навчання учнів. Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:

  • Блоги (Персональні щоденники; анотовані тематичні списки джерел для досліджень; хронологічні записи спостережень; )
  • Вікі (Створення групових спільних веб-статей; )
  • Веб - сайти для спільного розміщення та редагування документів (Спільне написання творів та статей)
  • Сайти списків гіперпосилань та спільних закладок  

Модуль 5. "Рефлексія"


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
- Як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів?
- Яким чином я можу забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів?
Також здобула таку корисну інформацію:
- Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень.
- Майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті.
- Закони правомірного використання інформації описують, як учителі та учні можуть скористатися під час навчання матеріалами, захищеними авторським правом.
- Список використаних ресурсів має бути створений для учнів усіх вікових категорій у різних форматах.
- Учнів потрібно навчати критичному оцінюванню веб-ресурсів.
- Потрібно зважати на цілу низку факторів при визначенні достовірності та цінності веб-сторінки для використання в проектах.